14. lokakuuta 2007

Niskan jäykkyys tuhoaa kaiken

Viime päivät ovat olleet kiireisiä ja harvinaisen sosiaalisia, mutta minulla ei todellakaan ole valittamista.

Torstaina luonani oli kolme opiskelukaveria, joiden kanssa joimme vähän alkoholia sillä seurauksella, että hoipertelimme sitten baarista juuri ennen pilkkua ulos räntäsateeseen ja "olimme naamat". Jollain konstilla pääsimme Jennin kanssa bussiin ja kotiin, sammuimme molemmat "kuin saunalyhdyt" ja heräsimme krapulaisina. Oli ihan äärettömän hauskaa, kiitos siitä! Baarissa minua tuli iskemään Kosovossa ollut rauhanturvaaja, joka ei ymmärtänyt epäkiinnostustani ennen kuin "lähdimme vessaan". Olin ehkä liian ystävällinen. No, ei se päälle käynyt. Baarissa oli tarjolla äärettömän pahaa ja äärettömän halpaa siideriä, mutta eipä siitä sitten sen enempää... krapula oli kaamea.

Toivuttuani lähestulkoon edellisestä illasta H ja T ja hieman myöhemmin R tulivat luokseni kuuntelemaan Scandinavian Music Groupia, syömään mozzarellaleipiä ja juomaan sidukkaa (paitsi en minä). Lähdimme ajoissa keikkapaikalle ja saimme hyvät paikat lähes lavan edestä. Keikka oli loppuunmyyty ja todella hyvä! Fiilis oli aivan erinomainen ja biisivalikoima riittävän monipuolisesti uutta ja vanhaa materiaalia sisältävä. Ei voinut valittaa. Olisi kyllä kivaa käydä SMG:n keikalla useammin kuin kerran vuodessa, pitänee ottaa aktiivisemmin suunnitelmiin. Tampere on hyvä kaupunki keikkailuun.

Nyt olen keittänyt kaksi ja puoli tuntia kikherneitä, asunnossani leijuu ummehtunut kikherneentuoksu, nurkissa on roskaa ja minun pitäisi lukea ensi viikon tentteihin (3 kpl), mutta kun en millään jaksaisi. Laura tulee huomenna, joten se siitä lukemisesta. Tuntuu todella oudolta ja samalla tietenkin erittäin miellyttävältä olla näin sosiaalinen. Kyllä täällä minun luonani saa useamminkin käydä!

Niskani oikea puoli on aivan jumissa ja sitä särkee. Otin eilen lääkettä, mutta ei se auttanut kuin sen verran, että sain unta. Pöydällä irvailee paketillinen Sirdaludia, mutta en ole ihan varma, onko se liian tujua kamaa. Kasvojeni oikeaa alalaitaa särkee myös, en todellakaan halua mitään viisaudenhammasongelmaa vielä tähän päälle! Olenpas vaivainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!