21. kesäkuuta 2007

Let the bells ring!


Juhannus on tuloillaan! Tänään töihin jo seitsemäksi, pääsemme sieltä huis helevettiin varmaankin jo pian puolenyön jälkeen (älkää kertoko pomolle!), ehdin vähän nukkuakin ennen kuin nousen Joensuuhun matkustavaan junaan. Hyvä niin. Muuten saattaisin olla melko altis vanhalle kunnon migreenikohtaukselle. Pakkasin mukaan kahta erilaista lääkettä, kaiken varalta. Ja pullon kossua.

Ensimmäinen autollinen lähtee näinä hetkinä kohti Pohjois-Karjalaa, ja minä olen kateellinen. Ja vähän hermostunut, sillä pelkään unohtaneeni mainita jotain olennaista minkä seurauksena kaikki menee myttyyn ja saan kuulla seuraavat vuodet maailman paskimman juhannuksen "emännöinnistä" ja kaikki ystävyyssuhteet loppuvat seinään ja ja ja..... No ei nyt. Mutta hieman on sellainen hermostunut hytinä päällä. Inhaa. Töissä aika varmasti MATAA. Jumalauta. No, huomenna tähän aikaan olen jo ihan varmasti korkannut juhannusjuomat ja nautiskelen saaren leppeistä tuulista.

Ihanaa lähteä vähän relaamaan. Kaikki touhottavat omiaan ja valmistautuvat lähtemään. Soitellaan pikaisia puheluita ja sovitaan viemisistä. Jyri hoitaa kaikki mökin puhteet huomiseen mennessä, oikea unelmamökkeilijä ;)

Repussa on ehkä liioiteltu määrä alkoholipitoisia juomia, mutta eipä ainakaan lopu kesken. Se olisi ehkä vittumaisinta mitä kuvitella saattaa. Toivottavasti muutkin ovat varustautuneet riittävästi. Mä en ainakaan lähde hakemaan yhtään askia tupakkaa/lihakimpaletta/six packia. No, onneksi mulla ei ole autoa mukana.

Just go with the flow...

Mukavaa juhannusta !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!